چهارشنبه ۳۰ آبان
|
دفاتر شعر طاهره اباذری هریس
آخرین اشعار ناب طاهره اباذری هریس
|
شده یک غزل عزیزم، ز کرامت تو آهی
چه شود ببین که از تو رسدم اگر نگاهی!
نگهم کنی جهانی همه می شود تحیر:
به یکی شبیه من هم نظری فکنده ماهی!
چه شود به گوشه چشمت، دل مستمند ما هم...
برسد به اوج عزت، ز حضیض پست چاهی!!!
به زبان مادری هم، چه شود که گفته باشم...
سِئویرَم سَنی عزیزجان، نه اوُلار کی سَن دَه گاهی...
مَنَه بیر باخیش باخارکَن، اِدَه سَن بو گُویلی شاد و ...
چه شود رسیده باشد به گدا عقیق شاهی!!!
مَنَه بیرجَه سَن عَزیزسَن، مَنی سَن اونوتما یاریم!
که فقط به سمت و سویت، دل ساده جسته راهی!
ز غم فراق شاعر شده ام منِ غریب و...
شده یک غزل عزیزم، ز کرامت تو آهی
#طاهره_اباذری_هریس
#جدید
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.