جمعه ۲ آذر
لحظه های زندگی شعری از پیام ایرانی
از دفتر آبرنگ نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ۱۰:۴۲ شماره ثبت ۵۴۴۶۸
بازدید : ۳۲۳ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب پیام ایرانی
|
لحظه های زندگی
در گذرگاه زمان
ثانیه بر ثانیه
در عبورند
تو فقط فرصت را
به تماشا داری.....
پس چه زیبا می رود
آهسته در افکار من
صور عشق و خیال
------------------
در هم آمیخت مرا
سحر و افسون زمان
در فضای بیکران
پی خود میگردم
تا که شاید جویم
طعم ناب زندگی
طعم شیرین خیال
پس کجایند آن ها
پس کجا یابمشان...
پس کجا جویمشان...
------------------
در گذرگاه زمان
تو فقط فرصت را
به تماشا داری
آن گذرگاه مخوف
فرصت ماندن را
به تو هرگز ندهد
پس چرا میمانی؟
در زمانی که فنا میداند
ماندن و بودن را
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سالی دیگر با جزر و مدهای فراوان گذشت
از خداوند میخواهیم که در سال نو
شاهد رویش مجدد آلاله ها
باشیم
آمین
پیشاپیش . . . . . . . مبارک
سلام
کماکان موفق و موید و منصور باشید بزرگوار