جمعه ۲ آذر
مجموع بی سامان شعری از پیام ایرانی
از دفتر آبرنگ نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ۲۳:۳۰ شماره ثبت ۵۴۲۶۰
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب پیام ایرانی
|
جهان را با نگاهت بین
تفکر کن
تعقل کن
سرابی بیش پیدا نیست
در این مجموع بی سامان
-------------------------
اگر بار سفر بندی
شوی آماده ی رفتن
چه دانی در پس راهت
چه پیش آید
چه پیش آید
-------------------------
در این مجموع بی سامان
سرابی بیش پیدا نیست
کمی آهسته تر رد شو
درنگ آخرت شاید
کند اسرار را پیدا
-------------------------
اگر چه راه تو دور است
هدف سرفصل مقصود است
نگاه تو به بی پایان
بسان چشمه ای جوشان
خروشنده...
فریبنده...
شود جاری...
فروپاشد...
کند ویران و ناپیدا
هر آن چه در رهش باشد
از این مجموع بی سامان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود