بی تــو غـزل هـم خـسـتـه از قـیل و قـالهاست
بی تــو زمـستـان مـانـده در چـتـر و شالهاست
دل خـوش نمی کـنم بــه حـافـظ عـزیــزِ مـــن...
بــرگـشـتن یـوسف فــقـط تــوی فـالـهاست
در انــتـظـار مــرگ خــوشم کـنج این قـفـس...
پــــرواز آرزویِ پـــُر از دردِ بــــالـهــاســت
از حـنـجـره وقــتـی نـیـایـد بـه جـز سـکـوت...
گــاهـی نـگـاهی چـاره ی خـیـلِ لالـهاسـت
عـاشـق شـدم درسـت ولـی حسِ مـن هـمـه...
زیـر سـر آن چــشـم و آن خـط و خــالهاسـت!
هـرچـنـد جـان غیر شده ای مـن هــنـوز هـم...
جـانـم نـگـفـته ام به کسی جـز تو سالهاست
بـعـد از تــو قــلــب عـــاشـقـم زار و دلــزده...
از تـخت و بـخت و سالِ نـو و خـوبِ حـالهاست
کـافـیست هـرچـه گـفـتـم از بی تـو بـودنـم...
بـی تـو غـزل هم خـسته از قیـل و قالهاسـت
#طاهره_اباذری_هریس
#جدید
#عاشقانه_های_یک_هوشبر
#شاعرانه_های_یواشکی
#جانم_نگفته_ام_به_کسی_جزتو_سالهاست
#عیدانه
سلام مهربانوی عزیزم
بسیارزیبا بود