جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا شهیدی(متخلص به ساغرصبوری)
آخرین اشعار ناب شکیبا شهیدی(متخلص به ساغرصبوری)
|
تقدیم ب استاد فکری عزیز ..
از پشت پنجره دل
مردی را دیدم
ک لاب لای
شعرهایش
گریه می کرد
وقتی می خندید ..
بداهه
شکیبا شهیدی
۱۰_۱۲_۹۵
|
نقدها و نظرات
|
مهرتون بیکران حضرت مهررررر براتون بهترین هارو از خدای شادیها در این روزهای پر خیر و برکت و فضلیت خواهانم... درودتان ب مهرررر در مقابل تواضع بی نهایتتون سکوت می کنم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
میان من و ماه
تا ساحل گونه هایم
عهدی ست ـــ
تمام شب را
گریه کنم
روز؛
غرق شادی
در آن شنا کنی
بداهه تقدیم تو مهربان عزیز
مممنونم برای این شعر زیبا و اهدایی فراموش نشدنی انرا به سینه سوخته ام سنجاقش می کنم