جمعه ۲ آذر
مثل تو نیست دیگه هیچ کی. شعری از وحیدغفاری(فردین)
از دفتر آرزوهای محال نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ۰۳:۲۹ شماره ثبت ۵۳۶۷۴
بازدید : ۵۴۶ | نظرات : ۳۵
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
باشه اشکالی نداره،تو برو فدای چشمات * مینویسم توی دفتر،که یادم نره اون حرفات
همیشه ساکت و آ روم،تو چشام خیره می موندی * با سکوتت،واسه قلبم،شعر عاشقی میخوندی
حالا تو زردی پائیز،دیگه جون نداره پاهام * می کشونه رد چشمات،منو تا غربت غم هام
من میفتم،ولی هیچ کس،دستمو نیست که بگیره * مثل روزی که تو رفتی،این بارم دلم می میره
احتراما یه ترانه،واسه جاده ها سرودم * پر شکوه و گلایه ست،من مگه آدم نبودم
روی سنگ فرش خیابون،حک شده راز یه بازی * من شدم بازنده اما،تو هنوز غرق نیازی
می کشم رو اسم نازت،با مداد یه خط مشکی * تو می دونی،توی دنیا،مث تو نیست دیگه هیچ کی
باشه اشکالی نداره،اشکامه پیش کش راهت * قربونی میشه وجودم،واسه اون چهره ی ماهت
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود.نظر جنابعالی بنده رو خوشحال کرد. | |
|
نظر لطفتونه.منتظر انتقاد جنابعالی هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.