يکشنبه ۲۷ آبان
یعقوبِ در کنعان شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۷:۰۳ شماره ثبت ۵۳۲۱۸
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
یارا چه گویم من بگو ؟، در وصف آن چشمان تو
من مستِ چشم مست و آن ابروی چون کمان تو
جانا بیا ، جانا بیا ، در خواب و رویایم توئی
اما نمی بینم تو را ، دست من و دامان تو
ای یوسف گمگشته ام ، ای یار خوش سیمای من
آرام جانی بهر این یعقوبِ در کنعان تو
ای مونس و همراز من ، ای سوز من ای ساز من
هرگز نیازارم دمی ، این دلِ مهربان تو
در آن شبِ گیسوی تو ، دل پر کشیده سوی تو
خرده مگیر بر "هاوار" گر خود کند قربان تو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود