#بوسه_بزن
برلبم بوسه بزن،مست وخرابم بنما
آرزوی ِ، دل ِ بیچاره ... بر آورده نما
سوخت،این دل زِعطش برلب چشمه زِلبت
قطره ای زابِ حیاتت بچشان این دل ما
شام کردم سحر و روز مرا آمده شب
همه در ذکرمصیبت زِدل ازعشق شما
تا زِ من هست کمی فرصت عیش وطربی
جنّت عشقت از این عاشق شیدا بگشا
بوسه ای از لب شیرین،حوالت بنما
وقت تنگست وشبابم بسرآمد صنما
گشت این عرصه ی عشق،تنگ زِبیچاره دلم
فرجی، ...از دل ِ شیدای من ِ زار نما
#حمید_رفیعی_راد(کوروش)
*** *** ***
#آغوشم بیا
سوی آغوشم شدن بادا زِ تو خیرالعمل
از من آن جنّت گشا آرام آیم در بغل
زلف وگیسویت چنان برباد دِه جانان من
تا به دنیا چتر مشکی می کشانی در مَثل
تشنگی درعشق تو ازدل چو ماه صوم باد
ماه شوّالم بشو اوضاع ما را کن بدل
این لب ما هم چنان در انتظار آن بهار
وا شدن از غنچه هایت ای نگارِ جان،علل
انتظار از دل به پایان آور ای یار کریم
بوسه ای ازغنچه ی سرخت مراباشدامل
عاقبت راهم زِخود هم ازدل ماخوش نما
از فلاحت دلبرا این پند ِ ما را کن عمل
حمیدرفیعی راد(کوروش)