يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شهره کبودوندپور
آخرین اشعار ناب شهره کبودوندپور
|
شبگردِ شب زده ام!
دخترکی ویلان!
پری تاریکی،
ناخن که بر دُرنای خفته ی نایم
می کشد...
خطِ سرخِ جاری!
شعرمی شود
بر دیوار سپیدِ
سینه ی خالی مانده ام ...
پیله ی چشمانم را می دَرَم
پروانه می شود بر
چلچراغ خانه اش...
جای امضای لبانِ
یار نادیده،
مهر شده بر پیشانی بلندِ
جامانده از بخت؛
و اینک!
این منم!
تراژدی بی پایان عشق!
زیبایی چشمانم!
کازابلانکای بی مخاطب است،
که
پدر شاعرش را درآورده!*
*******
پ ن :
* الهام از دیالوگ معروف فیلم کازابلانکا :
همفری بوگارت : چشمات اذیتت نمی کنه؟
لورن باکال : نه !
همفری بوگارت : ولی پدر منو در آورده
متن ترانه ی زیبای کازابلانکا تقدیم دوستان ناب...
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر برادر عزیز و خوش ذوقم! بسیار خوشحالم کردید و انرژی آفریدید در این روزهای غم انگیز ! دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من نه برای تو که تنها برای “ما” آبیست . . . شعرتان بسیار زیباست و دلنشین کاش لایق این همه لطف باشم آسمان دلتان آبی همواره شعرتان جاری تا ابد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
توعاشق نمونه ای
که مساحت بی کرانی را
می توانی لبریز کنی
از عشق؛
گرعمری بود
اشکی
به درگاه نفس هایت میریزم
تا دم مسیحایت مرا ارام کند.
بداهه تقدیم شما با مهر و ادب