يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شکیبا شهیدی(متخلص به ساغرصبوری)
آخرین اشعار ناب شکیبا شهیدی(متخلص به ساغرصبوری)
|
وقت آن است که پیراهن شب باز شود
جستجوهای من وماه من آغاز شود
وقت آن است که این عاشق دیوانه مست
در حریم دل تو یک شبه طناز شود
وقت آن است که با اشک وضو سازم وباز
دل من با دل تو یک شبه دمساز شود
تو شوی قبله و من سجده کنم چشم تورا
تا دعای دل من یک شبه احراز شود
وقت آن است که این شور به سامان برسد
سر به دامان تو بگذارد و آغاز شود..
شکیبا شهیدی
سپاس از استاد فرهاد حامد
|
نقدها و نظرات
|
درودها حضرت مهر خوشه چین ادبستان مهر و معرفت شما بزرگمهر خواهم بود ودر محضر تون تلمذ می کنم ...قدرتمند باشید و سرشک قلم زیبای شما جوهر افشان خوشحالم ک در جمعی پر از معرفت و عشق حضور دارم و همچنین در خدمت بانوی واژه های ناب .. مانااا باشید ب مهرو مهربانی | |
|
ارادت بانوی وازه ها سپاسگزار مهرزیباتونم | |
|
زیبا خوندین بانوی قلم و عشق.. | |
|
سپاسگزارم استاد مهر و ادب...می آموزم از محضر بزرگان | |
|
سپاسگزار مهربانی شمااستاد ادب | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.