جمعه ۲ آذر
بزم صفا گشوده شد،چنگ و رباب و عود و می شعری از علی فاضلی
از دفتر عاشقانه های یک زمین شناس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ ۱۷:۴۹ شماره ثبت ۵۲۸۵۹
بازدید : ۲۵۸ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب علی فاضلی
|
بزم صفا گشوده شد،چنگ و رباب و عود و می
شهد خوش وصال جان، میرسد از سبوی وی
روزم اگر سیه بُدی، از شرر فراق او
مژده به غایت آمده، میطربم به جام و می
گر به سرم کشیده ای ، دست محبتت، دگر
در نظرم نمی رود، تاج طلای ملک ری
شعله دمادمم زده، چشم خمار یار ما
بین چه بهار خرمی، خیمه زده به ماه دی
شاهد اگر طلب کند، جان حقیرم از وفا
جای تعللش مدان ، گو که چه سان، چگونه؟کی؟
زمزمه کرده ای دلا، نام مرا به خلوتی
معجزه در صدای تو، چون اثرات نایِ نی
تا به اشارتی دهد، حاجت بوسه را روا
قامت کوه غصه را، میشکنم ز بیخ و پی
علی فاضلی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی زیبا و جانانه