جمعه ۲۵ آبان
بانگ رحیل آید به گوش شعری از مجتبی محبی زاده
از دفتر عقل و عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ۱۲:۵۱ شماره ثبت ۵۲۳۲۷
بازدید : ۴۱۶ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر مجتبی محبی زاده
آخرین اشعار ناب مجتبی محبی زاده
|
بانگ رحیل
********************************
دارم هوای کوی یار و می وزد نسیم یار
ز سوی مشرق دل می خواندم صفیر یار
***
خیزش یار بینم و غروب خویش
کجاس آن علمی که بردم سوی کوی یار(علم: نماد راهنما)
***
بادبان دل را کشیده ام که نکند شرطه باد
آید و نرود کشتی ام طرف عشق یار("ر" در "طرف"ساکن خوانده شود)
***
خود را زخویش بیگانه کنم سوی آشنا
آشنا به خود کندم صورت جمال یار
***
عهدی زما به روز الست گرفته شد همی
نرویم ره طلب را جز ره وصال یار
*******************************
سروده ای از:مجتبی محبی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.