يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سیدعلمدارابوطالبی نژاد
آخرین اشعار ناب سیدعلمدارابوطالبی نژاد
|
یه علم تودستمه
زدم به جاده
تابدونی عاشقم
میام پیاده
یه علم تودستمه
برهنه پاهام
اومدم بهت بگم
عاشقم آقام
یه علم تودستمه
میام زیارت
توضریح شش گوشه ت
کنم عبادت
یه علم تودستمه
بهونه دارم
حرفای زیبای
عاشقونه دارم
یه علم تودستمه
چشام پرازخون
لیلای منی تو وُ
منم چو مجنون
یه علم تودستمه
روزه ام آقا
شاهی ومنم یه
دریوزه ام آقا
یه علم تودستمه
دلم بهونه
گرفته ضریحتو
چه عاشقونه
یه علم تودستمه
زائرته دل
جاری،اشکه توچشاش
شاعرته دل
یه علم تودستمه
ابریه این دل
سهمش ازعشق تو
بی صبریه این دل
یه علم تودستمه
بارون گرفته
توکویردلم
آسمون گرفته
اومدم توصحن
بین الحرمینم
منتظراجازه ت
اربابم حسینم
اومدم فدایی راهت
بشم من
باهات حرفای دل عاشق
بگم من
نظری بکن که دل
آروم بگیره
با مرام تو آقا
عاشق بمیره
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.