دوشنبه ۲۸ آبان
عشقِ ناب شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر مذهبی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۱:۳۲ شماره ثبت ۵۱۷۴۴
بازدید : ۵۸۴ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
عشقِ نابِ توعجب تأثیرداشت
حالِ من این روزهاتغییرداشت
لحظه ٬ لحظه روزهــــــای زندگی
از زمین تا آسمــان توفیر داشت
یک زمانی سینه خالیبودوسرد
اشکهم درچشمِ ماتأخیرداشت
چـــون شنیدم از جفــــای کوفیان
سینهگوئی صدنشانازتیرداشت
بـــا نــــگه بـــر چشمــــــه و آب روان
لبخودشبیضابطهتکبیرداشت
روزهــــای داغِ تابستـــــــان که شــد
دیدهازصحرایتَف تصویرداشت
بی حضـــورِ عشق ٬ حــــــامی دائماً
سینهای پُر کینه و درگیــــر داشت
غافل از خــونِ تو بودم ٬ ای دریغ
این دلِ بیعشــقِمنتقصیرداشت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درد
زیبا قلم زدید