جمعه ۲ آذر
رنگ رخسار شعری از علی جوانمرد(تنها)
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۲۳ شماره ثبت ۵۱۵۱۹
بازدید : ۵۰۳ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر علی جوانمرد(تنها)
آخرین اشعار ناب علی جوانمرد(تنها)
|
رنگ رخسار
رنگ به رخسار من از غم تو نیلگون
دل ز فراق ت چو شب ای گل من قیرگون
رفتی و آتش زدی بعد تو ای نازنین
من شده ام هم نفس با غم و درد و جنون
سرو قدم شد کمان از غمِ هجران تو
مرگ تواند کند عشق تو از دل برون
خون شده از هجر تو هم تن و هم جان من
غرق شده جان وتن بی تودراین دشت خون
بی تو گلی نشکفد در دل خونین من
باغ دلم از غم ت شد صنما لاله گون
نیست شدم بعد تو ای گل نیلوفری
بی تو همه عمر من تار و سیه،تیره گون
یاد تو چون می کنم دیده به آتش زنم
از چه قضا بخت من کرده چنین واژگون
جان سیه و دل تباه سوختم از یاد تو
دل زفراق ت چو شب ای گل من قیرگون
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
بسیارزیبا بود