جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
ایران،توئی مظهر قدرت و اتحاد * فزونی دشمن کند تو را سخت تر در جهاد
جوانان
باغیرت به یاری الله * که ایران بماند،چه جانها کنن فدا
چه جان و چه خون و چه ناموس ما * نیرزد به یک ذره از خاک ما
شمال و چه در غرب و چه شرق ما * چه شیطان،چه دشمن،هلاکن یا در چنگ ما
جهانخوار ظالم،توسل کند به هر رهی * کند حمله از پشت و خنجر زند ناگهی
تمام وجودم،شده افتخار به این آب و خاک * بهشتی پر از امنیت و دلهای پاک
در این آب و خاک،کنیم سروری به خود * خدا و کتابش چه منصف به مجرم میده حکم
الهی نگهداری رهبرم،نماینده ات * که ما را چو نوری، ز ظلمت رهایی دهد
الهی تو را شکر،ز آرامشم در وطن * وطن یعنی ایران،فدایت کنم جان و تن ./.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
حماسی و زیباست