سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      رخ زیبای نگار

      شعری از

      رضا صفائی

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ۲۳:۱۷ شماره ثبت ۵۱۲۲۲
        بازدید : ۵۰۸   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا صفائی


      کاش کسی بود در این لحظه مرا یاد کند
      یا که از بهر محبت به دلم ساز کند
      شرح دوری منو آن رخ زیبای نگار
      گر به هر کس تو بگویی گریه آغاز کند
      کس نداند چه کشیدست در این ره دل من
      تا بخواهد بهر این عشق نغمه آغاز کند
      آسمان دل من ابری و اشکی روان از دیده
      غم دلتنگی خود را با که همراز کنم
      چند ورق کاغذ و این قلبِ منو چند واژه
      گر بخواهم بسرایم غزل آغاز کنم
      شرح زیبائیِ تو گر که بگویم ای عشق
      هر که مجنون است در این شهر سفر آغاز کند
      حسرت بوسه به لب های انارین ترک خورده ی تو
       هم سخن کرده مرا همچو سلیمان با باد
      بر نسیمش می سپارم که رُخَت ناز کند
      بوسه های لب من بر لب تو ساز کند
      بکشد دست نوازش به رُخِ چون ماهت
      به نسیم دگرش گیس تو پرواز کند
      می سپارم که بیارد زِ بَرَت عطر تنت
      تا که آغوش تو را در بغلم ناز کنم
      #رضا_صفائی
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      احمدی زاده(ملحق)
      يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۵۹
      سلام و درود رضای عزیز درود بر تو مهربان خندانک خندانک خندانک
      یه خواهش خندانک لطفا کامنت ممنون و خوش امدی گویی و تشکر را تیک نقد نزنید! ممنون میشم خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۰:۵۰
      خندانک
      وحید کاظمی
      يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۲:۴۳
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۴:۱۰
      خندانک خندانک خندانک
      آلاله سرخ(سیده لاله رحیم زاده)
      يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۶:۳۷
      خندانک خندانک خندانک
      رضا صفائی
      يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ۲۲:۰۲
      سپاس اساتید گرام خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0