دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دلـــــم آزرده شـــــده ٬ از مـــرامِ دنیــــــا
وضعِمناینجـوراست٬یاهمهْخلقْآیا
روزگاری نزدیک ٬غرقِ شــادی بودم
درمیانِ جمعی ٬خوب وعـادی بودم
با دلی پُــر از مِهـــر ٬ دور از هـــر کینه
کَسْنمی دید زِ من ٬جزصـفـای سینه
شادی هرشـخصی٬ شـادمانم میکرد
غصهیِ همسـایه ٬ تیـره جانم میکرد
سفره گـرخالی بود٬چشمِدلها پُربود
خانهها کاهـگلی ٬ سَر دَرش آجــر بود
چشمِجانِحــامی٬حیفحالا تنگاست
جایِدلانگاریدر وجودش سنگاست
حالْ با همســـــایه ٬ رفت و آمد کَم شد
دیدنِقوموخویش٬وقتِمرگو غمشد
کاشـــــکی ٬ برگــــــردد ٬ روزهــــای عــــــالی
بهتـــــرینها رفتند ٬ جــــــایِ آنـــان خـــالی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثنوی زیبایی است