شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
آخرین اشعار ناب حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
|
چی برام نوشتی سر نوشت
**
چی برام نوشتی سر نوشت
چی برام نوشتی پی نوشت
در دفتر سر سر مشق من
چی تو نوشتی دست نوشت
**
رو پیشونیم چی نوشتی
رو پیشونی یه تیره نوشتی
در دفتر م چی نوشتی
بخت من تیره نوشتی
**
تیره نوشتی ای سرنوشت
با چی نوشتی ای سرنوشت
مگر نداشتی رنگی دگر
که سیاه نوشتی سرنوشت
**
شکوه ز تو نمی کنم
شکوه زکس نمی کنم
این بود مرا که سرنوشت
از تو شکوه نمیکنم
**
قسمت من این بود وبس
پایان من این بود و بس
سرمشق من این بود وبس
تیره همین بود و بس
**
هزار و یک ترانه
دفتر دهم (کلاسپیدها)
نام ترانه: چی برام نوشتی سر نوشت
حسن بذرگری(آیین نیشابوری)
توضیحات: سرایش95/6/20- بداهه- ناتمام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.