جمعه ۲ آذر
عروسی خوبان شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر یاد نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۵۰۱۰۱
بازدید : ۱۰۶۷ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
به مرداب درونم
می بارد آرام
آرامش سالها
یادهای فراموشی ام
به دامن دامن لاله ونور
این منم ،خرمن باران خیز درونم
آرام آرام به سراب اندیشه ام
خواب ها ونقش ها
صداهای فراموش شده
راز راه ها
آه امشب به سکوتم
می بارد رویا
آرام برپنجره ی سالهای دور
درخیالم
بارانی از خودفراموشی ام
رنجی به شیشه درونم
نبضی به آونگ باران
که:
امشب من و لاله ونور
در باران قناسه های عاشق کش
در رقص آسمان وزمین
نهیبم ؛خاموش آتش
می سوزد یاد
دررقص آنش درونم
خاموش ....،خاموش ....
من به خود
آتش به خرمن دون
خاموش آتش زاد
جشن گلریز لاله هاست
دوعیجی ،عرایض غرق نور
خوشه های عشق
لب های عاشق
بوسه گاه مجنون
عیار مردی
پرواز لاله ها
بی سر به اوج
جشن نور،قناسه وسجود
مادران آسمانی به تسبیح عشق
پاکوبی فرشتگان
جریان عشق به جان شب
ای موج های عاشق
اروند ورقص عشق
هویتی به اوج در تله های خورشیدی
آرام اروند
یارانم به حجله می روند
من به فریب های خود
خاموش آتش
بارانی است هوا
منم با یاد های دور
دامن دامن نور
درعروسی خوبان
علی ناصری مرکزحفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس95/6/19
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
من به فریب های خود
خاموش آتش
بارانی است هوا
منم با یاد های دور
دامن دامن نور
درعروسی خوبان
درود براستادبزرگوارم
بسیارزیبا بود