جمعه ۲ آذر
آرزو... شعری از مهرشاد همتي
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ ۰۰:۵۷ شماره ثبت ۴۹۸۸۰
بازدید : ۶۶۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب مهرشاد همتي
|
آنچه از دل بر آمده
شاید به دل نشیند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.