شنبه ۳ آذر
بهترین چاقوی زنجان شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۴۹۵۲۸
بازدید : ۲۷۳۵ | نظرات : ۸۱
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
بهترین چاقوی زنجان تیغه ی ابروی توست
سینه ام کاشانه ی دیوانگان موی توست
موقع شاداب بودن بیشتر قد می کشی
این لباس پر گل شب تا سر زانوی توست
نیمه شبهای همیشه دسته ای گل میشود
جای هربوس اسیری را که بر بازوی توست
دود قلیان دو سیبت طعم شیرین می دهد
بهترین شربت به عالم شربت لیموی توست
باغ فردوس برین در چشم تو پنهان شده
باغ سیب وآلبالو یک فتو از روی توست
لشکری را در بیابان زیر گیسو می بری
بهترین پرچم به دنیا پرچم گیسوی توست
قطره ی اشک تو دنیارا معطر می کند
زمزم وکوثر فقط در انحصار جوی توست
در میان جنگل زیبا وسر سبز جهان
هر پلنگی را که من دیدم پی آهوی توست
موسی عباسی مقدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام با توجه به اینکه جناب عباسی مقدم گزینه نقد را باز نمودند و شناخت خوبی که از سعه صدر ایشان داریم شعرشان را انتخاب ، و در معرض دید اساتید و اعضای خوب سایت برای نقد می گذاریم باشد از ذکات علم اهل دل معرفت بیشتر بیاموزیم
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده
اشاره!!
جای دارد از همکاری خوب استاد لیلا باباخانی عزیز تشکر ویژه نمایم. ممنونم گرانقدر