يکشنبه ۴ آذر
باتو شعری از محمود انصاری
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۲۹ شماره ثبت ۴۹۵۲۷
بازدید : ۵۳۶ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب محمود انصاری
|
با تو ای جهان من چگونه بی تو سر کنم
من که با نبودنت دو چشم خیس تر کنم
من که از هزار گل تو را به دل سپرده ام
پس چـــگونه از دلـــم دل تو را بدر کنم
شاید از نشستنم کنــــار کنج بـــی کسی
بعد تو بــه دور دست بی نشان سفر کنم
قرن قرن بیکسی هوا هوای خوب نیست
بـــــی تو ای فرشته ام کجا!کجا! گذر کنم
تشنه ام از آن زمان به چشمه ی لبت ولی
کـــی؟ کــجا؟ دقیقه ای کنار تو سحر کنم
خسته ام دگر ز ایـــن زمانه ی بسی غریب
بی توعشق اولم ! چگونه بی تو سر کنم
باید از نبودنت به مــــرگ مفتخر شـــــوم
شاید اینچنین دلم به عشـــــق مفتخر کنم
#محمود_انصاری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود