يکشنبه ۴ آذر
دلتنگ روزهای رفته ام شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۱۳ شماره ثبت ۴۹۴۳۰
بازدید : ۱۰۵۲ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
دلتنگ روزهای رفته ام
هوای روزگارم نگفتنیست
کسی ما را به سرزمین خورشیدهای بی غروب نمی برد
دل تنگ خاطراتم و حال روزگارم خوب نیست
دلتنگ دستهای دیروزم و لبریز فریادهای بی صدا
کسی ما را به میهمانی آفتاب نمی برد
هوای آسمان بی تو همیشه ابری و دلگیر است
با این همه باران هم خیال نباریدن دارد
پائیز در راه است و چشمان ما منتظر
مهری برسد در پس گردش فصلهای اندوه وار روزگار
اما بدون تو مهری نمی رسد بر این دل خسته و ناماندگار من
باید که گذر کرد از سیل خروشان این روزگار
آرامش خانه ما جای دیگریست
آن سوی پرچین گلهای رازقی
آن سوی هر چه بی نهایت و ابدیت است
آنجا که همنشین ما فقط خداست
آنجا که دلی در حریم امن او نمی شکند
من در حوالی این خوابهای بی کسی
سراغ عطر تن باغچه عشق تو را گرفته ام
هیچ نشانی جز نگاه پر مهر او
ماوای این دل خاموش و خسته ام نبود .... .
سعید عدیلی پور 🍂5.24
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سراغ عطر تن باغچه عشق تو را گرفته ام
هیچ نشانی جز نگاه پر مهر او
ماوای این دل خاموش و خسته ام نبود .... .
با احساس بود
اما باید تصویرسازیهاش بیشترباشه