هشت بیتِ شَه پَرام
غصّه هامان سررسیده .. لحظه اش آخر رسیده
ضامن ِ آهوی جانان .. از خدا یاوَر رسیده
هم گلاب و هم که ریحان ... بوی اطلس های ایمان
( شه پَرام ) آن روح ِ انسان ... شاهِ تاج اختر رسیده
گرمی ِ دستِ فقیران ... بند بُگشای ِ اسیران
نوبهار ِ حسّ ِ بودن ... لطفِ سرتا سر رسیده
بر زمین زن جام ِ اندوه .. چشم و لب دلخنده گر باش
نوش کز میخانه ی عرش .. کوثرین ساغر رسیده
هر حدیثی مختصر کن ... لب فروبند و نظر کن :
بین که صاحب شرطِ هرعشق ... سلسله باوَر رسیده
در طوافش لشکرِجان .. جبرییل و قوم ِ رضوان
تکتُم و موسای دل را ... چشمِ برق افسر رسیده
گو مبارک باشد این روز ... روز ِ خوشوَقتیّ ِ خشنود
بر نفَس های دو عالَم ... آن صَفاآور رسیده
پلّه های بام ِ گنبد (نردبان شیدا) بپیما ..
شوق را نقّاره بَرزن ... گو (رضا) دلبر رسیده
********
صلی الله علی علی بن موسی الرضا المرتضی
یا ضامن ِ آهو که دلم لاله خضیب است
غربت زده ی شهرِ وطن ... ناله نصیب است
صخره رُو ِ نوشیده خراش آهوی دشتی ست...
سوی حرم ات شوق دَوان ... واله اریب است
********
قدمگاه است چشمانَم ... حضور ِ گام ِ دریا را
خدای موج ِ دریاساز ... قراری دِه ... دل ِ مارا
********
مُشکِ قدمگاه ات
تمام ِ جاده هایی ست
که درآسمان ِ باران باران اشتیاق و ...
زمین ِ کویر کویر نفَس
پیمودم به چشمانم
دریا ...
صل الله علیک
یاامام ِ رضا(ع) ........... .........
********
نَفَس نفَس زده تدبیر به خاتمه آقا
ابالجواد ؛ قلبم به واهمه آقا
شفیعِ دارِبقا شو ؛ شهیدِ دار فنا ! ........
به فاطمه به فاطمه به فاطمه آقا
🌷🌷🌷🌷 عیدتان مبارک 🌷🌷🌷🌷