يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
آخرین اشعار ناب سيده فاطمه سيدپور (سپيده)
|
مانند عقابي که
بالهايش شکسته است،
دلم مي گيرد!
فکر کن! ،عقاب با آن همه
غرور و ايستادگي، بر زمين بنشيند
و پرواز را ،معجزه بداند!
سخت است
و سخت تر از آن ،که بداني
،تورا با نام ،مقاوم، مي شناسند!
کمي مي خواهم به خوب
بودن هايم ناخنک بزنم
قسمتي از مردانگي ام را
به زنانگي ام بفروشم
مي خواهم کمي زن باشم!
دلم تنگ است براي خودم!...
مي خواهم پنجره ها را باز کنم
نردبان اميد را بسازم
به خيابان پرت کنم
تا از آن بالا بيايي!
من از تنهايي نمي نالم
درد من بي کسي نيست
اگر در کنج تنهايي نشسته ام
عهد بسته ام
تا که پروانه اي نيايد حوالي ام
حتي مرواريد ها
، در نگاهم سنگ شده اند!
تو بيا که حسرت ها بروند
اي دليل هم و غم هايم
من فقط از تو دلگيرم!...
پ.ن
اگر در کنج تنهايي نشسته ام
عهد بسته ام
تا که پروانه اي نيايد حوالي ام...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بودن هايم ناخنک بزنم
قسمتي از مردانگي ام را
به زنانگي ام بفروشم
مي خواهم کمي زن باشم!
دلم تنگ است براي خودم!..
درود بانوی عزیزم
بسیارزیبا بود
منم دلم خیلی برای خودم تنگه