يکشنبه ۴ آذر
آمدم خوب تماشات کنم شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ ۱۱:۰۶ شماره ثبت ۴۸۶۸۷
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
جرئتی نیست که حاشات کنم
آمدم خوب تماشات کنم
گر دمی رخ بنمایی حتمن
شوم آیینه و رسوات کنم
گر چه من گم شده در خویشتنم
ماه بی حاشیه پیدات کنم
مظهرِ قصه و مقصودِ منی
به کدام اسم تمنات کنم
گر قبولم بکنند و نکنند؟
سجده بر سنبل زیبات کنم
توی هر چشم تورا می نگرم
بی تو کی کسب مهمات کنم
صورت مهر تو گر جلوه کند
شهر را با غزلی مات کنم
چه کنم تا که به هر حادثه ای
چهره بر گوهر سیمات کنم
زخمِ خاراست وگر تیغِ ستم
آمدم خدمتِ گلهات کنم
گر جهانی به من آشوب کند
نشود ترک توهیهات کنم
بار بیگاری و زحمت عشق است
گر دمی با تو ملا قات کنم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جانانه و زیباست