پنجشنبه ۱ آذر
ولی باز ......برای من .......مهربونی شعری از زهرا حسین زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ۰۱:۴۳ شماره ثبت ۴۷۷۴۷
بازدید : ۲۸۱ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب زهرا حسین زاده
|
هر کاری .....کردم اونا رو ........میدونی
ولی بازم....... برای من........... مهربونی
اگه دیدی ازمن.......... عیب و ایرادی
جوابه .............بدیامو نمیدادی
اینه علته ...........همه ....خود خواهیام
نمی ذاشت ...به سمت تو ......خدا بیام
"ندونسته" بود .......اگه .....که بد شدم
لایقه .................عذابه تا ....ابد شدم
تو ولی ..........دست منو ......گرفتی باز
یاده من........... دادی عبادت و .....نماز
از نماز صبح تا شب ...... وقت اذون
تمرین بندگی ِ ...............ماهه رمضون
گفتی هر چی کردی ....نادیده می شه
عطر بخشش ....به تو پاشیده می شه
هر کاری.......... کردم اونا رو..... میدونی
ولی باز ...........برای من .......مهربونی
|