جمعه ۲۵ آبان
بیا و بهم بریز این نظم تکراری را... شعری از امیرحسین عموحسینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ۰۳:۴۸ شماره ثبت ۴۷۶۳۰
بازدید : ۳۳۳ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر امیرحسین عموحسینی
آخرین اشعار ناب امیرحسین عموحسینی
|
...
کاش اینجا یک نفر پیدا شود دیوانه تر از من !
مرا از من بگیرد تا شوم بیگانه تر از من !
به هنگام شب و ماه و غزلخوانی و تنهایی
دلش مشغول حافظ باشد و آواره تر از من . . .
کسی باشد که دائم مِی زند ، از خود رها باشد .
کسی فارغ ز جمعی باشد و رندانه تر از من . . .
تمام عمر خود را صرف می خواری نماید .
و باشد هشت خط! پیمانه اش پیمانه تر از من ! ! !
کسی که حال و احوالش برای باغهای آن دِهِ بالاست . . .
ز احوال خودش فارغ ، بسی دردانه تر از من . . .
کسی که فکر ماندن یا نشستن در وجودش نیست !
و دائم فکر رستن باشد و پروانه تر از من . . .
به وقت مُردن برگان بیاید تا به هم ریزد تمامِ نظمِ اینجا را !
گل فصل جدیدش باشد و افسانه تر از من . . .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.