دوشنبه ۲۸ آبان
که چه؟ شعری از محمد لالوی
از دفتر پس از تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۷:۰۷ شماره ثبت ۴۷۲۱۴
بازدید : ۸۴۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب محمد لالوی
|
وقت رفتن آتـشی در دل به پا کردی که چه؟
بی وفا این را بگو؟ او را صدا کردی؟که چه؟
آمدم تا گویمــــــــــــــــت بی من مرو،اما تو را
پیش او دیدم سر صحبت تو وا کردی که چه؟
رفته بودی لحظه ای را زود برگردی چه شد؟
سالــــــــــــــها پای مرا بند وفا کردی که چه؟
زخم را کی با نمک دیدی که گـــــــــیرد التیام
جای مرحم بود این؟ اینطور تا کردی که چه؟
قمری ی دلداده ی دل را که جلد خانه بود
حال تنها در خیابان ها رهـا کردی که چه؟
گر که مرد ماندن و سازش نبودی پس برو
اینهمه با من تو بی جا ادعا کردی که چه؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.