جمعه ۲ آذر
معشوق مذهبی شعری از سیدمهدی حسینی فرد
از دفتر محبتانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۵:۲۸ شماره ثبت ۴۷۰۹۳
بازدید : ۷۰۰ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر سیدمهدی حسینی فرد
آخرین اشعار ناب سیدمهدی حسینی فرد
|
تقدیم به همسران مدافعان حرم
گفتم خودم روی سرت قرآن بگیرم
شاید کمی از عطرتو سامان بگیرم
می خندم اما ابری ام ، محض غرورت
باید که دور از چشم تو باران بگیرم
می ترسم از این که تورا دیگر نبینم
باید که از چشمان تو پیمان بگیرم
باهرقدم پشت سرت جان کندم اینجا
برگرد و لبخندی بزن تا جان بگیرم
عطر تو در این کوچه کاری کرده بامن
آرامشی سمّی تر از طوفان بگیرم
یعقوبم و چشم انتظارم تا پیامی
از یوسفم در شهر خان طومان بگیرم
من زینبی می مانم اینجا گرچه روزی
رأس تورا بر سینه یا دامان بگیرم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و حماسی
دشمن شکن
دستمریزاد
زاد روز فخر عالم امکان
عدالت گستر جهان
حضرت امام زمان(عج) مبارک