شنبه ۳ آذر
شعر خواهم گفت شعری از سروش علی نژاد
از دفتر قاصدک گم شده نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۵۶ شماره ثبت ۴۷۰۸۶
بازدید : ۴۸۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سروش علی نژاد
|
شــعـر خواهم گفت...
واژه هایم پر لبخند و صفا
خالی از بی تابی
خالی از رنگ سـیاه ماتــم
خالـی ازدلـهره ی چیـدن گل، وسط باغـچـه ی دلــداری
شـعــر خواهــم گفت..
شعری از جــنس بـهــار
شعری از یــک غزل نــاب مـیــان دل ها
دل اگــر خـوش باشــد..
زر و سیمش به چه کار؟
تا کجا درغم گیتی سوزم؟
بهر چه کفش و لباسی دوزم؟
تو بیا تا غم دل کم بشود
تو بــیا تا غــزلم تـازه شود
تو بیا تا که نبینم دل و دین و دنیا
به چه ارزد دل ها..؟
به چــه ارزد دنیـا..؟
شـعــر خواهـم گفـت...!!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی زیبا و خوش آهنگ
زاد روز فخر عالم امکان
عدالت گستر جهان
حضرت امام زمان(عج) مبارک