دوشنبه ۲۸ آبان
صفای مادر شعری از سلیمان حسنی(حامی)
از دفتر سلیمان حسنی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۴۶ شماره ثبت ۴۷۰۵۳
بازدید : ۶۴۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر سلیمان حسنی(حامی)
آخرین اشعار ناب سلیمان حسنی(حامی)
|
دلِمن تنگ شده بهرِصــدایت٬مادر
هستدرگوشِمنآهنگِنـوایتمادر
گر نبودم پسـری بابِ دل و لایقِ تو
کاشبودیکهشَوَمحال٬فدایتمادر
میشود بارِدگر بشنوم از لب هایت
سخنِ سـادهو بیرنگ و ریایتمادر
دل٬پُرازغصهشَـوَدچونکهبهیادمآید
گریه هاو اشکهایِ در خفـایتمادر
حالْچشمانِتَریماندهویکقلبِکباب
نگـــران ٬ منتظــرم بهرِ دعــــایت مادر
شدهروزیکهنیازمهمهْهمراهیِتوست
دلِ تنگم بزند پـــَر به هـــــوایت مادر
هرچهدروصفِتوحامیبسرایدنَبُود
قدرِیکلحظهیِازمِهر وصفـایتمادر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودددددددددد
بسیارزیبا بود
میلاد مهدی موعود(ع)مبارک