دوشنبه ۲۸ آبان
پس از تو شعری از محمد لالوی
از دفتر پس از تو نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۱۷ شماره ثبت ۴۶۹۷۴
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب محمد لالوی
|
این گریه های نم نم بی صدا کجا
ما در خم کوچه های غم و شما کجا؟
وقتی تظلّم ما را به کسی خیال نیست
دیگر چرا مهم که تو کجا و خدا کجا؟
گفتی که مرحم اندوه آدمیست، شعر
گفتم مرا و این همه شعرم ،شفا کجا؟
گفتی گمان ز یاد میبری این بغض بسته را
گفتم ببین به اشک پس از تو،...جفا کجا؟
از هرچه مرا که هست گفتی ز یاد برده ای؟
از هرچه تو را که نیست گفتم،...پس وفا کجا؟
دردی که هست را چه حاجتی به گفتگوست
حرفی که نیست را به پنهان و خفا کجا
آری که مرحم اندوه آدمیست، شعر
ما را ز غزل های بی سروپا،...جدا کجا؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.