دوشنبه ۵ آذر
راز شب شعری از علی ناصری(عین)
از دفتر فصل اندیشه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۲:۲۶ شماره ثبت ۴۶۷۷۸
بازدید : ۱۱۴۴ | نظرات : ۳۲
|
آخرین اشعار ناب علی ناصری(عین)
|
شب ، آرامش
من ویادها
بارانی از ستاره درگرمای آخرین.........
هان!...... عشق می بارید ،بارانی فراق
ستاره ی عاشق ام
مربع نشین یاد
به دست به بوسه به ناز
کرشمه ای به وصل زمین
به طاق آسمان
به قاب شب
به آسمان،.......به رازها
به هفت یار هرشبم
تا به سحر به راه شب
زدم سری به ناب ها
به عشق ها به رازها
زپیکرم جدا شدم
نقد سوی خدا شدم
به بانگ نور آمد
که؟..... منم کی ام؟ به رسم تو
من آن نی ام به اصل تو
به صافی دعاشدم
به راه شب
رازترین رها شدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دررودهمشهری عزیزوبزرگوارم
بسیارزیبا بود