يکشنبه ۲۷ آبان
بازگشت دوباره17-18 شعری از مهدی رفوگر
از دفتر بازگشت دوباره نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۲۴ شماره ثبت ۴۶۷۴۷
بازدید : ۳۴۶ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب مهدی رفوگر
|
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
17
بر عزای خویش نشست
زمین خاکستر نشین
خون شد به خشم
آسمان کبود
تلاطمی برپا شد
موج های سنگین
خشمگین
سواحل را فرو بردند
او
غرق در غرور
کبر
جاه طلبی
خویش را خدای گونه دانست
او
بر بستر روانپریش خویش
مرگ آور
احکام نو پرداخت
حیات را مسخر کرد
باشد
باشد تا نمرودیان آویزه گوش کنند
بر برج های بابل نه
بر احکام خدایی باید کرد
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
18
زمان
پس پس هرچه هست
هرچه نیست
میان تهی
برقرار
به اندیشه نشست
آفرینشی نو را
گرم
تبدار
پایدار
در سکوتی ماندگار
بر خویش پیچید
اندامش منبسط
تکاپو کرد
اسطوره وار
بر زایش خویش نشست
نطفه انبساط را
موجودی حقیر جان گرفت
افتاده در بساط ایستایی
تنها و منقبض
مفرد
او را مکان نام نهاد
💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.