يکشنبه ۴ آذر
چوب تاخیر شعری از قاسم پیرنظر سلیم
از دفتر سکوت سایه نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۹:۳۹ شماره ثبت ۴۶۶۷۳
بازدید : ۴۶۴ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر قاسم پیرنظر سلیم
آخرین اشعار ناب قاسم پیرنظر سلیم
|
چــوب تـاًخــیـر
در آغـــاز سَــفـــرگفتی دلم را با خودت بُردی
ولی با چـــوب تاًخــیرت كــبودم كردی آزُردی
نِهی آگه مَگـــر جـــانــا که در دامت اَسیرم من
که درجــمع رَقـــیـــبانم دُعا کردی بمــیـرم من
به شـاخ و بـَـرگ اِحساسم زُلالــين اشک اَبرانی
نمی رنجـم من از دستــت هرآنچه مِحنت افشانی
خُدا بُنــیان کــنَـد ای کاش عــدویانی سِیه دل را
که با نـــیرنگ گونا گون بجود آورده مُشکل را
یکی بیگانه ای گــُفــتا که با تو درد دل کــرده
شیاطین گونه با حیـــله ز چشمه آب و گِل کرده
غَـــَدرچـرخ فلک باما ز سُست عهدی عـدوبوده
که دربحَـربَــلا خــیزش کسَی هرگـــز نَیاســوده
سـَفـرکـَـنسل نَمـا برگــرد اگـــــــر پابند پیـمانی
سَلیم از پای افـــُــتاده توهـــم دردی ودرمانی
پیرنظر" سلیم " 20/ 8/ 81
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.