دو بيتي هاي چشم من
تقدیم به موعود الهی(عج) که مژده ی ظهورش
را خدا به همه انبیاء داده است(1)
به سر اكليل كرمّنا،به عالم افسري دارد
جمال عالم آرايش ،زيوسف برتري دارد
نبوت در كلام او،ولايت در مرام او!
به كف چون حيدر صفدر حسام حيدري دارد
حسن سيما،حسين آيين، چو زين العابدين عابد
ز باقر كشف و از صادق،علوم جعفري دارد
ز موسي صبر بر زندان،رضا همچون رضا بر حق
جواد آسا به دستِ خود لواي رهــــــبري دارد
به تقوا جون تقي باشد،كه جز از حق نمي بيند
نقاوت از نقي امّا، جلال عسكري دارد
ز هر پيغمبر بر حق نشاني دارد آن مولا
ز يوسف حسن روز افزون،جمالي چون پري دارد
ز آدم صفوة اللــّهي،خليل خالقِ سرمد
چو موسي غيبت از مردم ،به حكم داوري دارد
"يد الله فوق ايديهم" نشان از حيدر صفدر
تبار از كوثرو رخسارۀ پيغمبري دارد
دو بيتي هاي چشم من، نثار مقدم سبزش
گهر مي زايد از بحري كه الفاظ دري دارد
محمدعلی جعفریان(عاشق)-10/5/1379
ولقد کتبنا فی الزبورمن بعد الذکر ان الارض یرثها عبادی الصالحون
براستی در زبور بعد از ذکر[نام بردن از قرآن یا امام زمان عج]
چنین نوشتیم که:براستی زمین را بندگات صالح خدا به ارث خواهند برد
بسیار زیبا و شورانگیز
اجرتان با بی بی دوعالم
یا مهدی (عج)
ادرکنی