دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر وحیدغفاری(فردین)
آخرین اشعار ناب وحیدغفاری(فردین)
|
توی نیمه راه بازی،بازی عشق و سعادت*تو شدی یار حریفم،سخته،نه،ندارم عادت#جلوی چشام میرفتی،میزدی بوسه به لبهاش*من بی تو تنها شکستم،ولی باز نذاشتی تنهاش#بخدا جز خوبی و عشق،واسه تو هیچی نخواستم*واست از خدای عاشق،عاقبت به خیری خواستم#تو بمن گفتی که جز من،نباید با کسی باشی*توی هر لحظه ی عمرم،مث سایه،پابه پام شی#جز تو با کسی نبودم،گوش نکردی،زدی تهمت*سایه ی تو شدم،اما،زمینم زدی تو ظلمت#اولین بودی که هرگز،من جلوش غرور نداشتم * چرا نیرنگ و دورویی،ار خوبی چی کم گذاشتم # من قسم خوردم خدارو،خدای عشق و سعادت * نه به تو دروغ نگفتم،غیر از این ، سرم بشه قطع # میدونم یه روز میفهمی ، عزیزم که بیگناهم * از خدا میخوام نگیره ، گردنت رو سوز و آهم # فکر نکن الآن که رفتی ، خیلی راحت ، بیخیالم * گل من ، فکر نکن اینجور ، بی تو از همه بیزارم # ای خدا ، صبری عطا کن ، نانازم رفت ،دیگه نیستش * هرکی بدخواه گلم شه ، بکنش نابود و نیستش # عزیزم،میخوام بدونی،همه حرفهام،راست راستن * جز محبت،من از عشقت،بخدا هیچی نخواستم # هنوزم تنهای تنهام،جاتو هیچکس نمیگیره * تو بمن گفتی نگیر زن،وحید پای حرفش میمیره # بدون دلیل و مدرک،چوپون دروغگوم کردی * دلمو شکستی رفتی،به همه گفتی چه کردی # بخدا چیزی ندارم،که به پای تو بریزم * میارم به جنگ غمهات،مهربونیمو عزیزم # تو نمیدونی که چه حسی،داشتم اون لحظه ی پرجوش * تو بودی تو آغوش من،دست به دست،تقریبا بی هوش.
|
نقدها و نظرات
|
ط | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه ای زیباست
کاش به دفتر شعرتان سری میزدید
و اصلاح می فرمودید