يکشنبه ۴ آذر
افسونگری خوب است شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ۱۶:۳۵ شماره ثبت ۴۶۱۶۸
بازدید : ۳۲۲ | نظرات : ۵۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
وقتی ترا گفتم پری گفتی پری خوب است
روی پری زیر نقاب بندری خوب است
وقتی پری تنها تو یی عیبی نمی بینم
وقتی پری تنها تویی افسونگری خوب است
گفتی دلم را می بری گفتم ببر باشد
در نزد هر معشوق وعاشق دلبری خوب است
بانو نباید خویش را زحمت بیندازی
حال دلم با یک نگاه سرسری خوب است
چای گیاهی را بیا دم کن که دلگیرم
دلبر– برای چاق -چای لاغری خوب است
هنگام پیری حال وروزت هم که خوش باشد
یاد آوریها ی زمان دختری خوب است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.