دوشنبه ۲۸ آبان
جدال عقل و عشق شعری از محمدعلی جعفریان(عاشق)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۴۶۰۵۳
بازدید : ۴۷۹ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر محمدعلی جعفریان(عاشق)
آخرین اشعار ناب محمدعلی جعفریان(عاشق)
|
جدال عقل و عشق
دریغا عشق را تقدیر سخت است
قضا چون پا نهد تدبیر سخت است
شکار صید تــــــــــیره در سیاهی
خدا داند که در نخجیـر سخت است
کماندار قضا یک تیـــــــر دارد
شکار عشق با یک تیر سخت است
در این شام غم و عــــــــــزم جدایی؟
سپردن جان در این شبگیر سخت است
تعلق کن رها وان پس سفر کن!
پریدن با غل و زنچیر سخت است
اگرچه سنگِ دل هم نرم گردد
دلت را آهِ من تآثیـــــــر سخت است
دو ابروی کج و زخم دو مژگان
وزخم نیزه و شمشیر سخت است
جدال عقل و عضق و آدمیزاد...
گذر زین دام دامنگیر سخت است...
بهار 1394 محمدعلی جعفریان(عاشق)
به امیداینکه امسال سال ظهور امام زمان
عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد،
سالی پراز خیر و برکت
برای همه اهالی سایت آرزومندم....التماس دعا
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.