جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر جواد آتشبار (غافل)
آخرین اشعار ناب جواد آتشبار (غافل)
|
....((سودای تو)).......
از نگاه مست تو ، خون شد دل گلزارها
یوسف از سـودای تو ، افتاد در بازارها
خال زیبای لبت خود صد هزاران یوسف است
یوسف ار بیند تو را ، سر را کشد بر دارها
یک نیستان ناله دارد ، این دل رنجور من
نیـنوا سـازد ، زِ دوری تو در ، نـیزار ها
سایه ات ای گل برایم مایه ی آسایش است
ور نه بسیار ند اینجا سایه ی دیوارها
در ترازو گر گذارند باز هم سنگین تر است
اینـطـرف روی نکویت ، آنطـرف گلــزارها
ای طبـیب درد من ، ای تو عـلاج دردهــا
عافیت بخشی تو بر ، زخم دل بـیمارها
کی گشایی از رُخت،بَندِ نِقاب ای سِرّ حق؟
تا بیفتد با حضورت ، پرده ی اسـرار ها
#جواد_آتشبار
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.