سه شنبه ۲۹ آبان
بچه بودم شعری از آساره جودکی
از دفتر نو های کهن نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ۱۹:۰۰ شماره ثبت ۴۵۹۲۳
بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب آساره جودکی
|
بچه بودم که نمی دانستم
((شعر))به جز استعداد،
عشق هم می خواهد!
بچه بودم که نمی دانستم
شاعر و شاعره ها دردگرانی دارند،
و از آن می گویند...
بچه بودم که نمی دانستم
شاعر و شاعره ها عشق بازند!
و من همبازی آن دخترکانی بودم
که عروسک را در
ته عشق می دیدند...!
بچه بودم و نمی دانستم
که تو رد می شوی از کوچه ی باران،
از من
و تنت بوی اقاقی دارد
و لباسی به تنت هست که چون برگ اقاقی سبز است...!
و مرا عاشق خود،خواهی کرد
ومرا شاعر خود، خواهی کرد...!
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیزم
بسیارزیبا وبااحساس بود
خوشحالم که بازهم شعرزیبای ازشما خوندم
راستی به وبلاگتونم اومدم چند روز پیشا
وممنونممممم که سرزدین به وبلاگم
سال نومبارک
با ارزوی بهترینها