جمعه ۲ آذر
سال نو بادا مبارک شعری از سید حسام حسینی ارسنجانی
از دفتر باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۵ ۱۲:۵۳ شماره ثبت ۴۵۷۸۹
بازدید : ۵۱۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر سید حسام حسینی ارسنجانی
آخرین اشعار ناب سید حسام حسینی ارسنجانی
|
باز هم فصل بهار آمد خداوندا سپاس
لاله و گل بی شمار آمد خداوندا سپاس
سال نو بادا مبارک بر شما ای دوستان
یاسمن در لالهزار آمد خداوندا سپاس
گر چه باران خشک دستی می کند این سال ها
رونق سرو و چنار آمد خداوندا سپاس
سفره ی سبز طبیعت روی فرش سبزهها
پهن گردید و به بار آمد خداوندا سپاس
مثل گل های بهاری ناز کن لختی بخند
چون که شادی صد هزار آمد خداوندا سپاس
دوستی با دوستان و دشمنان رسمی نکوست
این حدیث از سوی یار آمد خداوندا سپاس
درس استاد طبیعت شادی و خندیدن است
برگ سبزش نو بهار آمد خداوندا سپاس
سال نو با نام زهرا شد مزین در بهار
این تقارن خوشگوار آمد خداوندا سپاس
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز
مزین به نام دخت نبی گرامی اسلام
صلوات بر محمد و آل محمد
سال خوبی داشته باشید