جمعه ۲ آذر
پدریار شعری از حسین زارع(مختار)
از دفتر شعر مختار نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۳۱ شماره ثبت ۴۵۴۳۰
بازدید : ۴۳۵ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر حسین زارع(مختار)
آخرین اشعار ناب حسین زارع(مختار)
|
بنام مادرانِ عصرِ پیری
پدریارانِ عصر دستگیری
تقدیم به پدریاران زحمتکش و مهربانتر از مادر در سرایِ سالمندان
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
مینویسم دل ،پدریار،لاله معنا میکنم
نامِ کم رنگِ تورا پُرنگ وخوانامیکنم
صبرِ ایوبَت زَنَد طعنه به یعقوبِ نبی
هرکه نادیده بگیرد بنده بینا میکنم
باغبانی میکنم در بین گلهای خزان
آن گلِ پژمرده را با عشق بُرنا میکنم
در کنارِ ساحلِ دریایِ پیرانِ مُراد
من سرشکِ دیده را پابوسِ دریا میکنم
سهمِ من باغِ خزان است وغروبِ عشقها
بی وفایی را در این دنیا تماشا میکنم
هر که میگوید کجا مشغول کاری گُل پسر
افتخارم این بُوَد خدمت به گلها میکنم
آنکه شمع عمر سوزانده کنارِ دیگری
میشوم من یوسفش اورا ذلیخا میکنم
من مدال بهترین فرزندِ عصر خویش را
با تاسّف بر پدریاران اهدا میکنم
من نثارِ کودکانِ پیر این بُستانِ دل
عشق مثلِ هدیه ای از حق تعالا میکنم
مینویسم گل ،گلستان ،باغبان
چون که #مختارم چُنین تعبیرِ زیبا میکنم
شعر مختار 🌺🌺🌺🌺🌺
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.