يکشنبه ۲۷ آبان
دلبر مغرور من شعری از معفر صید محمدی (هاوار)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۱۸:۳۹ شماره ثبت ۴۵۴۱۴
بازدید : ۱۱۲۳ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر معفر صید محمدی (هاوار)
آخرین اشعار ناب معفر صید محمدی (هاوار)
|
ای دلبر مغرور من ، گامی بنه بر گور من
تا این تن رنجور من ، برخیزد از غبار من
چون بگذرم از کوی تو ؛ مستم نماید بوی تو
تن را کشاند سوی تو ، این عشق محنت بار من
خونم چو مِی در جام تو ، جانم چو صیدِ دام تو
غوغا نماید گام تو ، بر دیده ی خونبار من
روزم سیه چون موی تو ، مویم سپید چون روی تو
آن نرگس جادوی تو ، افزون کند اِدبار من
با چشم تو مستم ، بیا ، دل را به تو بستم ، بیا
دلداده ات هستم ، بیا ، معشوقه ی جبار من
یک دم بیا نگار من ،آباد کن آوار من
یا رب شنو "هاوار من ،زین چامه ی غمبار من
معفر صید محمدی ( هاوار)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود