يکشنبه ۴ آذر
شاعری یعنی درد... شعری از حمید احمدی اصل
از دفتر سپیدار نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ۰۲:۵۷ شماره ثبت ۴۵۳۹۸
بازدید : ۷۱۱ | نظرات : ۵۷
|
آخرین اشعار ناب حمید احمدی اصل
|
شاعری یعنی درد
بدترین حالت احساس همان شاعری است
هر کسی طبع لطیفی دارد شاعر نیست
شاعر آن است که طبعش شکند
شعر نوزادِ نحوسی ست که جان می گیرد
تا که جان از لب ارباب قلم بستاند
تا صدای طپش قلب بگوید
کافیست....
دگر از این وَلَدِ نحس ِخودت دست بکش
نه توشاعر بودی
و نه طبعی با تو
آن عزیزی که تو را عاشق کرد
آن همان بود که با زمزمه ی
دوست می دارمِ خود،
جادو کرد
قلب و ایمان و یقین را
و تو را شاعر کرد
با جفایی که نمود...
قلب شاعر
همه دم در طپش است.....
#حمید_احمدی_اصل
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلب شاعرانه تان هماره پر تپش