يکشنبه ۴ آذر
در انتظار پاییز شعری از سعید عدیلی پور
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۴۵۳۲۹
بازدید : ۱۹۱۴ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب سعید عدیلی پور
|
چهار قدم مانده به پائیز و نفسهای خدا ....... همچنان منتظریم ... عشق در حال فرو ریختن است ... بابت ریزش برگ .. با که نزدیکی مرگ ... ما هوادار دل سوخته باغچه ایم ... و خدایی که همین نزدیکیست ... خود نگهبان دل زخمی ماست .. و خودش میداند که چه اندوه غریبی داریم .. و چرا عاشق این زردی پائیز شدیم .. که چه اندازه پر از وسوسه بارانیم .. دل ما تنگ شده .. و خدا میداند و فقط اوست که آگاه ز درد دل ماست .. همچنان منتظر پائیزیم ... مهر او در دل ماست .
سعید عدیلی پور . 28 شهریور 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.