يکشنبه ۲۷ آبان
شنبه شعری از حسام الدین مهرابی
از دفتر پاییز نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۴۵۳۲۸
بازدید : ۷۸۸ | نظرات : ۵۷
|
دفاتر شعر حسام الدین مهرابی
آخرین اشعار ناب حسام الدین مهرابی
|
صحبتِ با تو ، عبادت بود ، در شبهای من
آسمانم بی تو تاریک است ، ای تارای من
عاقبت تعبیر شد ، کابوسِ بی تو ماندنم
ای که با تو میشود تکمیل ، هر رؤیای من
عذرخواهی میکنم از تو ، که رنجیدی مدام
از تمامِ التماس و خواهشِ بی جای من
روز های بودنت ، مانند جمعه ، مثل عید
بی تو نامطلوب ، مثل شنبه ها ، فردای من
یخ زده بی تو زمان و گشته ناکوک و خشن
ساز هر ساعت ، در این روزانِ نازیبای من
من که از بودن کنار تو ، شدم اخراج ، کاش
می پذیرفتی از عاشق بودن استعفای من
هر کسی دیدم ، تو بودی و ندیدم غیر تو
وای ازین دنیا که خالی مانده بی تو،وای من
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.