شنبه ۳ آذر
گسل شعری از جعفر جمشیدیان تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ۰۶:۱۴ شماره ثبت ۴۵۰۰۹
بازدید : ۸۵۶ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر جعفر جمشیدیان تهرانی
آخرین اشعار ناب جعفر جمشیدیان تهرانی
|
غیر از غم تو، در دل من هیچ که غم نیست
از هر طرفی زخم دل و طعنه که کم نیست
این غنچه لبهای تو هم هست نمونه
در باغ دو روزی که فقط غنچه بهم نیست
خواهم غزلی درج شود بر سرِ کاغذ
با آن سرِ مژگان تو، چون دورِ قلم نیست
دریای دو چشم تو کند غرق سر انجام
من را که به جز پاره ی بشکسته بلم نیست
خواهی بروی از دل من صبر کن آخر
چای تو بر این کتری دل هیچ که دم نیست
کی این گسلِ قلب مرا کردی عمارت؟
این خانه ی دل خانه ای از مردم بم نیست
راز دل خود با درو دیوار کنم پهن
امروز دگر این درو دیوار اصم نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.